A Calvin Klein márka és ami mögötte van!

A Calvin Klein Inc. egy amerikai divatház, amelyet 1968-ban alapítottak. Bőrápolásra, életmód kiegészítőkre, lakberendezési tárgyakra, parfümériára, ékszerekre, órákra és kész ruházati cikkekre specializálódott. A vállalat jelentős piaci részesedéssel rendelkezik a kiskereskedelmi és kereskedelmi vonalakban, valamint a haute couture ruhákban.

[wp_ad_camp_1]

A céget Calvin Klein tervező és gyermekkori barátja, Barry K. Schwartz alapította. A cég központja Manhattan belvárosában, New York-ban található. Calvin Klein a bronxi zsidó közösségben nevelkedett vezető volt, Robert Denning és Ralph Lauren mellett. De Gunzburg báró pártfogoltja lett, akinek bemutatkozásai révén a New York-i elit divatban is bemutatkozott, még mielőtt első mainstream sikere lett volna az első farmer vonalának bevezetésével. A New York-i divathét első nagy bemutatója után azonnal elismerték tehetségét. 1968-ban Klein 10.000 dollárral megalapította a Calvin Klein Limited kabátboltot a New York-i York Hotelben. Az első Calvin Klein kollekció a „fiatalos, visszafogott kabátok és ruhák” sora volt, amelyet a Bonwit Teller New York-i üzletben mutattak be.

Calvin Klein különféle parfümökkel és kölnikkel rendelkezik, köztük az Obsession, a CK Be és az Eternity. Parfümjeiket és a megfelelő illatvonalakat 2005 májusáig az Unilever cég, a Calvin Klein Cosmetics Company (CKCC) tartotta fenn. A New York-i Coty Inc. kozmetikai óriás megvásárolta az illat licencelési megállapodásait az Unilever-től. Amikor 2003-ban megvásárolta Calvin Kleint a PVH Corp., Francisco Costa-t nevezték ki a Calvin Klein Collection női kreatív igazgatójának. Costa már közvetlenül az alapító távozása előtt dolgozott Kleinnal, és 2003-ban az igazgatói posztot töltötte be. A Calvin Klein Collection férfiruházat kreatív igazgatójává is vált 2004 tavaszán.