A Glamour-napok már nem elegendők? Erre is van megoldás

Minden évben beköszönt a nagy leárazások időszaka, élén a Glamour-napok hihetetlen akcióival. A kuponokkal felfegyverkezett tömegek ilyenkor egy emberként rohamozzák meg kedvenc üzleteinket, hogy aztán spártaiak módjára küzdjenek meg a félárú termékekért. Nos, azt állítjuk, hogy ugyanezeket akár 350 forintért is megkaphatod, és ahelyett, hogy megharcolnál értük a többiekkel, velük együtt vásárolhatod meg őket. Mutatjuk, hogyan működik a közösségi áruház.

A közösségi vásárlás során a tömeg nem ellenünk dolgozik, mert itt a közösség ereje az egész dolog mozgatórugója. Az innovatív kereskedelmi modell lényege ugyanis, hogy a felhasználók egy telefonos applikáción keresztül kötelező minimum 350 forintos beugrókkal csatlakozhatnak be egy-egy termék közös megvételébe. Ez lehet például egy kozmetikai csomag, Maldives-szigeteki két fős utazás, egy vadiúj iPhone, de akár egy többmilliós Mercedes autó is. Mindenki annyit tehet be a közösbe, amennyit szeretne. Az árak itt magasabbak az átlag üzleti árnál, viszont ha a teljes összeg megvan, a rendszer véletlenszerű sorsolással dönt arról, ki vigye haza a terméket. Ő annyit fizet érte, amennyivel beszállt.

Irigységnek vagy féltékenységnek itt nincs helye. A SocialStore-felhasználók tudomásul veszik, hogy nem biztos, hogy ők lesznek a kiválasztottak, de ez nem jelenthet gondot, mert veszíteni semmit sem tudnak. Ha ugyanis a rendszer másvalakit sorsol ki, a többiek levásárolható kedvezményként, úgynevezett multi-kedvezményként kapják vissza a közösbe tett pénzüket. Közben pedig annyiszor próbálkozhatnak újra kockázat nélkül, ahányszor csak szeretnének. Előbb vagy utóbb mindenki sorra fog kerülni! A sok száz elégedett felhasználó közül sokan vettek értékes termékeket így pár ezer forintért, sőt, 350 forintért is. Összességében pedig azt mutatja a statisztika, hogy a közösségi áruház felhasználói átlagosan 76.3 százalékkal olcsóbban jutnak hozza a termékekhez.

Most lássuk, hogy néz ez ki a gyakorlatban! Két vásárló, Anett és Lilla közül előbbi a hagyományos kuponokkal szaladt be az egyik plázába, utóbbi pedig inkább a közösségi áruházat, azaz a SocialStore-t választotta. Anettnek 10 különböző boltot kellett felkeresnie, amelyek mindegyikében kilométeres sorok fogadták. Sőt, azoknak a dolgoknak, amelyeket a kosarába szeretett volna helyezni, jelentős része már elfogyott. Lilla ezzel szemben kényelmesen, otthonról intézte a bevásárlást az Allyos applikáción keresztül, ahol lehetősége volt akciósan megvenni ugyanazokat a termékeket. A kosarába tett Persil mosószerhez és a férjének vett Gilette borotvához rendkívül jó áron jutott hozzá, plusz olyan multi-kedvezményt is kapott utánuk, amit aztán a közösségi áruházban válthatott be. Ebből az összegből egy Electrolux főzőlap, egy Calvin Klein táska és egy Samsung QLED televízió megvételébe szállt be, amiből két nappal később egyet sikeresen haza is vihetett mindössze 1.050 forintért.

Aki persze növelni akarja az esélyeit egy közösségi vásárlás során, az esélyeket kiegyenlítő szabály szerint óránként maximum újabb 350 forinttal növelheti a betett pénzét. Így tehát az, aki 350 forintot szán az egészre, ugyanúgy kiválasztásra kerülhet, mint az, aki 3.500-at vagy épp 35.000-et. A vastag pénztárcájúak és a szerencsejátékosok tehát hátrányban vannak.

Szóval, ha úgy érzed, ezek ismereteben talán jogosan, hogy a Glamour-napok őrületes kedvezményei 2022-ben már nem elegendők, próbáld ki az Allyos közösségi vásárlás applikációt, amellyel akár 99 százalékos kedvezménnyel juthatsz hozzá bármihez. További infókért látogasd meg a platform magyar weboldalát vagy töltsd le az ingyenes appot, melyben szintén sok hasznos infó vár. Kérdéseidet a Help Centeren valamint Live Chaten is felteheted.