A másnaposság legjobb gyógyszere

A közelgő ünnepek alkalmával sokakkal előfordulhat, hogy kicsit többet isznak a kelleténél, amely nem gond, ha másnap nem jár kínzó fejfájással. Amennyiben mégis, akkor mi elhozzuk a legjobb gyógymódokat.

Egy hosszúra sikeredett este után, bizonyára önök is hallottak hasonló kijelentéseket, miszerint soha többet nem iszom. Viszont ez abban a pillanatban nem segít rajtunk, így ajánlott, ha velünk tart és felkészül a legrosszabbra. Az első és legfontosabb szabály másnaposság esetén, hogy létfontosságú a megfelelő folyadékpótlás. Lényeg, hogy fogyasszunk minél több folyadékot, amennyit csak kívánunk. A legjobb, ha sima víz mellett döntünk, viszont a gyümölcslé is előnyős lehet. Mivel a gyümölcslében található cukor, vagyis fruktóz felgyorsítja az alkohol lebomlását. Ugyanis az alkohol fogyasztás következménye lehet, hogy dehidráltá teszi a szervezetünket, ezen pedig csak a rengeteg folyadék tud segíteni. Amennyiben az átlagos hétköznapokon fogyasztunk kávét, akkor ebben az esetben ajánlott egy jó erős feketével megindítani a napot.

Hiszen a koffein összehúzó hatású, így ennek következtében szűkíti az agyi vérereket, melynek következtében enyhülhet a fájdalom. Viszont nem ajánlott a nagy mennyiség fogyasztása, hiszen a kávéról köztudott, hogy vízhajtó hatású. Másnaposság esetén pedig így is dehidrál a szervezetünk és ha még sok kávét iszunk, akkor annak ténylegesen nem lesz jó következménye. A legtöbb esetben, mámoros gyomorral nem igazán kívánjuk a finom falatokat, melyet, ha legjobb, ha nem is erőltetünk. Ha tudunk enni, akkor abban az esetben, legjobb, ha valami könnyű harapnivalót választunk. A nehéz ételeket kerüljük, mert azok mégjobban leterhelik a szervezetet.  Bár nyilvánvaló ilyen esetekben, hogy legszívesebben fel sem kelnénk, ám a mozgás kifejezetten jót tesz.