Dolgozói elégedettség növelése a Magyar Telekomnál

A vállalat számára kiemelt fontosságú az ügyfelek elégedettségén túl, a HR belső ügyfeleinek, azaz a Magyar Telekom munkavállalóinak az elégedettsége is a lehető legmagasabb szintet érjen el. Ennek érdekében magas béren kívüli juttatási rendszerük mellett a HR szervezeti rész figyelmet fordít a munkavállaló egyéni karrierútjának folyamatos figyelésére és szakmai fejlődésük elősegítésére.

Mindezek véghezvitelére szüksége volt egy a munkavállalók egyéni karrierútjának részleteit tartalmazó rendszer kialakítása és elfogadtatása a vállalaton belül. Ezt a rendszert 2009-ben vezette be a cég Karriermenedzsment néven, minden munkakörben. A rendszer lehetővé tette, hogy a teljesítményalapú vállalati kultúra jegyében, az egyén éves teljesítményét lehessen megfelelően és pontosan értékelni. Valamint a vállalati célok figyelembevételével a lehetséges jövőbeni potenciálok és a megvalósításukhoz szükséges fejlesztési aktivitások feltérképezésre kerültek.

Az alkalmazottak rendszeres workshopokon vesznek részt, melyeken az üzletmenettel összefüggő olyan stratégiai, pénzügyi, üzletfejlesztési kérdésekben dolgozhatnak együtt a felső vezetéssel, melyek hatással vannak a vállalat teljesítményére. Sokat fektetnek a dolgozók továbbképzésébe, ahhoz ugyanis, hogy a cég hosszabb távon sikeres lehessen, szükség van arra, hogy a munkavállalók szakmai fejlődése biztosított legyen.