Hajerősítő vitaminok a dúsabb frizuráért

Annak, hogy egészséges legyen a bőrünk, a hajunk vagy éppen a körmünk, nagyon sok minden áll a hátterében. A szép ápolt külső elérése érdekében pótolnunk kell a szükséges vitaminokat.

A hiányos, illetve a rossz táplálkozás következtében előléphetnek olyan hiányosságok, mint pl. elvékonyodott hajszálak, vagy éppen krónikus hajhullás. Sajnos ezek a problémák igen gyakorinak mondhatóak, illetve a tél közeledtével csak hatványozódnak. attól függetlenül, hogy éppen hogyan viseled a frizurád, hosszan vagy röviden, klasszikusan vagy divatosa, csakis akkor mutat jót, ha dús és egészséges. Amennyiben változtatni szeretnél azon, hogy töredezett és ritkás a frizurád, akkor a következő vitaminokra lesz szükséged. Igazán univerzális erőforrásnak nevezhető a C-vitamin, amely a hajszálak számára is nagy segítséget nyújt. Hiszen által a vas is könnyebben jut el a hajhagymákhoz. Továbbá megerősítheti a haj sejtjeit, és az antioxidánsok segítségével megnöveli az ellenálló képességet. A C-vitamin természetes formában többek között megtalálható a citrusfélékben, a paprikában illetve a csipkebogyóban is, stb.

Továbbá ajánlott még az A vitamin bevitele, melynek hatására a haj és a bőr sima és bársonyos lesz. Illetve nagyban hozzájárul a növekedéshez is. Az A vitamin hiánya sokszor vezethet töredezett hajvégekhez és hajhulláshoz is. Ezt a vitamint nagy mennyiségben megtaláljuk a sárgarépában, sárgabarackban, illetve a paprikában is. Amennyiben a hajunk nem csak töredezett, de még korpás is, akkor az F vitamin pótlására lesz szükségünk. Amely főként az olajos magvakban található meg és a teljes kiőrlésű gabonákban. Az F vitamin megvéd a káros sugaraktól és a hajhullást is megakadályozza. A hajhagymák védelmére ajánlott még a H vitamin, illetve a fejbőr egészségére pedig a B vitamin.