Honlapkészítés a vevőid nyelvén!

Beszélj a vevőid nyelvén és azok azt pénzzel hálálják… avagy mi a titka annak, hogy ég a telefon a sok érdeklődőtől?

Sokan azt gondolják, hogy a honlap az egy sima reklámfelület, sima hirdetés, ami megegyezik a helyi újságban közölt hirdetésekkel, amivel nem értek egyet, ugyanis a honlapot akkor is megtalálhatják az internetezők ha nem akarják… az újságban viszont simán elsiklanak a hirdetésed felett.

[wp_ad_camp_1]

Mi van?

Az történik ugyanis, hogy a honlapba megfelelő arányban megadhatod azokat a szavakat, amelyekre szeretnéd, hogy a honlapod megtalálható legyen a szabadszavas keresőkben. Ha jól csinálta a honlapkészítés során a kiviteleződ, akkor sokan érkeznek a honlapodra és ez ugye jó…

…de hogyan lesz még jobb?

A folyamat titka, hogy nemcsak azokat a szavakat állítod be, amelyekre véleményed szerint keresnek az internetezők, hanem azokat is, amelyek szerint a vevőid keresnek, így duplázhatod, triplázhatod a honlapod látogatottságát. Több látogató = több vevő!

Példa: ha pl. vízóra szerelő lennél, akkor Te, mint szakember tudnád, hogy az általad cserélt vízórákat a szakma „vízmérő”-nek hívja. Mivel a honlapodon szeretnél szakmailag felkészült lenni, így a honlapodon vízmérőnek fogod írni, amire kevesen fognak megtalálni, mivel az internetező köznép úgy keres és írja be, hogy „vízóra”.

A feladat adott!

Mivel mindenki vízórának hívja avízmérőt, a potenciális és relevánsabb látogatottság eléréséhez muszály magaddal kompromisszumot kötni és engedni: a vevőid nyelvén kell a honlapodon beszélni.

Nem egyszerű tudom, de hidd el: Áldani fogod a napot… és azt is, ha tovább olvasol a honlapomon.

Forrás: Honlapkészítés