Kerüld el a másnaposság látható jeleit!

Ha egy átmulatott este után a rosszullét környékez, akkor mindenképpen engedj be friss levegőt a szobába. A hideg, és oxigéndús levegő nem csak gyors megkönnyebbülést hoz, hanem a bőrödet is felfrissíti. Persze nem ér fel egy gondos ápolással, de nem véletlen, hogy a hideg levegőn kipirul az arcunk. A friss oxigén csak segíthet jobban lenni, úgyhogy ébredés után az legyen az első dolgod, hogy szellőztetsz.

A víz szintén sokat segít. Nem is hinnéd, de másnaposságra az egyik legjobb gyógyír a tusolás, vagy a fürdés. A folyamatot hideg-meleg vizes váltózuhannyal kell befejezni. Ez a megoldás a test egészében serkenti a vérkeringést, ezáltal pedig a bőrödre is jótékony hatást fejt ki. Ha kellő mennyiségben pótoltad a folyadékot szervezetedben, akkor a hőmérséklet változásnak köszönhetően a bőröd gyorsan visszanyeri fényét és nem leszel olyan nyúzott, mint ébredés után.

A kemény másnaposság tüneteinek enyhítése érdekében fontos lépés, hogy kellő mennyiségű vizet igyál. A víz segít pótolni az elvesztett folyadékot, emellett kiüríti a méreganyagokat és a bőrön jelentkező dehidratáltság jeleit is segít kissé csökkenteni. A cukros üdítőket azonnal felejtsd el, ilyenkor ezek egyáltalán nem segítenek. A vízen és a gyógyteákon kívül maximum a sportolóknak kifejlesztett italok segíthetnek pótolni a szervezetben jelentkező ásványi anyag- és vitaminhiányt.

Ha szívtál egy kis friss levegőt, vettél egy frissítő zuhanyt és gondoskodtál a víz pótlásáról is, akkor valószínűleg már nem szédelegsz, avagy ideje összeszedned magad és emberi formát ölteni. A borotválkozás vagy hölgyek esetében az esti smink gondos eltávolítása sokat segít a külsőd elnyűttségének legyőzésében, de hidratálásról sem szabad elfeledkezni. Vásárolhatsz szemkörnyék ápolókat, melyek segítenek legyőzni a sötét karikákat, de a ráncok mélységét is enyhítik.