Készítsük el a tökéletes omlettet!

A legtöbb ember rántottát fogyaszt reggel gyanánt, nem pedig omlettet. Ez valószínűleg azért van így, mert az első sokkal könnyebb ételnek számít és elkészítéséhez sem kell annyi alapanyag. A rántottával szemben, egy omlett elkészítéséhez szükség van egy kis lisztre is.

Ezért is van az, hogy szükségessé válik a további alapanyagok beletevése is, mint amilyen például a hagyma és a különböző zöldségek. A rántottát nagyon sokan fogyasztják csak úgy magában egy kis pirítóssal, esetleg friss zöldségekkel. Az omlett azonban megköveteli, hogy további alapanyagokat tegyünk bele. A legkézenfekvőbb ilyenkor a zöldség, mert nemcsak egyszerű így elkészíteni, de egészséges is. Egyesen azonban ehelyett (vagy emellé) darált, előzőleg kicsit megpirított húst tesznek bele. Ha a tetejére egy kis parmezánt és oregánot szórunk, már szinte olyan, mintha egy olasz recept után elkészített reggelit ennénk. Fogyaszthatjuk kenyérrel, vagy friss zöldséggel, a lényeg ugyanaz marad: egy fehérjében dús ízletes reggeli, vagy esti fogás.

Fontos azonban, hogy ez az előírásoknak megfelelően készüljön el. Ha nem így lesz, akkor az elronthatja az egész étel élvezésének az örömét. A technika ugyanaz, mint a tojásrántottánál, azzal a különbséggel, hogy a hozzáadott zöldségeket csak a legvégén kell hozzáadni. Fontos továbbá az is, hogy a hozzáadás mozzanata után nem sokkal fordítsuk is át, hogy a másik fele is ugyanúgy átsülhessen. Ez fontos mind az ízvilág, mind az állag szempontjából. Ha igazán újítóak akarunk lenni és szeretünk kísérletezni a konyhában, akkor megéri megpróbálni az édes omlett elkészítését is. Ez egy lángoshoz hasonló jellegű étel lesz, csak persze nem elvihető formában. Legjobb, ha cukrot, lekvárt, vagy különböző önteteket hintünk rá. Reggeliként, de desszert gyanánt is fogyaszthatjuk.