Milyen a jó fogyókúrás étel?

Manapság egyre többen döntünk a fogyókúra mellett, hiszen senkinek sincsen ideje órákat eltölteni az edzőtermekben, főleg ha késő estig a munkahelyén dolgozik. A fogyókúrás ételek tekintetében igen nagy választékból válogathatunk, hiszen nagyon sok egészséges étel létezik. Sok étel tekintetében nem is tudjuk, hogy milyen egészséges csak megszokásból fogyasztjuk azokat. A zöldségek és gyümölcsök tekintetében talán kevesen tudják, hogy a nyers formában történő elfogyasztása a legegészségesebb.

Minden esetben igen finom salátákat készíthetünk a zöldségekből és a gyümölcsökből is. Sokszor még recept sem kell hozzá, hiszen elég, ha kedvenceinket egy tálba rakjuk nyers formában. A fogyókúrák alkalmával érdemes elkerülni a panírozás bármely formáját és azt, hogy bő zsiradékban süssük ki az ételeket. Főtt ételeknél érdemes odafigyelni arra, hogy melegített formában fogyasszuk, hiszen az sokkal egészségesebb, mint a hideg étel.

Vegyünk most néhány példát, hogy vajon melyik étel mitől egészséges? A grapefruit és a citrusfélék magas rosttartalmuk miatt előnyösek, hiszen azt tovább tart megemészteni. Az erdei gyümölcsök egytől egyig igen jó antioxidáns források és a fahéj például vércukor stabilizáló hatással is bír. A kétszersült kalóriaszegény ám rostban gazdag ezért az éhségérzetünket elűzi. Amikor a fogyókúra ideje alatt valami nasira vágyunk, akkor érdemes a chipseket elkerülni és inkább a pattogatott kukorica mellett dönteni. Reméljük, hogy jó pár ötleteket adtunk elkövetkezendő fogyókúrájához!