Mire készüljön fel egy induló internetes híroldal?

Például interaktív szolgáltatások nyújtásával igen komoly látogatottság érhető el.  Lényegében ezzel a speciális szolgáltatással nyújthat többet az oldal a hozzá hasonló profilú hírportálokhoz képest. Lehet angol és német nyelvleckéket adni a látogatóknak.

[wp_ad_camp_1]

Ebből következőleg a célcsoporthoz tartozhat a még nyelvet tanulni szándékozók nagyrésze. Az idősebb korosztály nyelvtanulási hajlandóságától szignifikánsan eltekintve, az állítható, hogy az Internet intézményére nem meglepően a fiatal korosztályra koncentrálódik. A kínálandó extra szolgáltatással a bevezetés szakaszában nagy valószínűséggel népszerű, nagy látogatottságnak örvendő oldalnak lesz betudható. A versenytársak reagálása azonban veszélyként jelentkezik majd minden bizonnyal.

A weboldalnak erre is fel kell készülnie. Már úgy kell kilépnie a piacra, hogy a tervek között szerepeljen az első körben további 5 nyelv (svéd, finn, orosz, szerb, török), s idővel akár egyre jobban bővülő nyelvskála. Következő specifikumként megjelenhet felsőfokú ill. különféle szakmai nyelvanyagok interaktív elsajátíthatósága is. Elsőként célként meghatározható egy közepes népszerűségre, illetve látogatottságra tegyen szert az oldal rövid távon, főként a magyar nyelvű felhasználók körében. Közép- és hosszútávon ki kell lépni az angol, német, francia, spanyol nyelvterületű piacokra a magyar, mint idegen nyelv interaktív oktatása tekintetében.