SEM, SEO, PPC – Mik ezek?

A mai generáció már az informatika bűvöletében nő fel. A legtöbb gyerek nagyon hamar rájön hogyan használja a számítógépet. Nem csoda, hogy sokan, akik az informatika iránt érdeklődnek számos információt találnak az interneten, azonban sokan így sincsenek tisztában bizonyos kifejezésekkel.

[wp_ad_camp_1]

A keresőmarketingről bővebb információkat itt érhet el! Először is kezdjük a SEM mozaikszóval, aminek jelentése keresőmarketing, melynek két típusa van: mégpedig a keresőoptimalizálás vagyis a SEO és a kattintás alapon működő fizetett hirdetés, vagyis a PPC. A SEM által a vállalkozás népszerűsítheti weboldalát vagy webáruházát, természetes módszerek által, amik aztán megtérülő összegeket jelentenek a feljebb jutás során. A SEM valójában összefoglal minden olyan tevékenységet, ami arra irányul, hogy egy weboldal láthatósága minél inkább nőjön, valamint magasabb besorolást tudjon elérni a keresők, elsősorban a Google találatai közt. Erre tökéletes módszerek a linképítés és a fizetett hirdetések.

A SEM olyan stratégiák és technikák együttese, amik által több látogatottság érhető el az adott weboldalon. Itt megint csak bejön néhány kifejezés, amivel érdemes közelebbről is megismerkedni, ha jobban érteni akarjuk az informatikai kifejezéseket. A paid placement jelentése fizetett elhelyezés, a fizetési mód pedig lehet a Cost-per-Click vagyis a CPC és a Pay-per-Click vagyis PPC. A legjobb, ha van egy előre kijelölt költségvetés, ami fedezetet nyújt a különféle kampányokra. Hirdetések tekintetében leginkább a Google rendszerére, az Adsre érdemes koncentrálni. A rendszernek lehetnek hátrányai, ha laikusként igyekszünk boldogulni vele, így jobban jár, ha tapasztalt szakember segítségét kérni. Ez igaz a SEO vagyis a keresőmarketing esetében is.