Simon Gábor nexus reklám ügynökség kommunikációs hírek

Nexus reklámügynökség

A Nexus Reklámügynökség sokszínűségét mi sem bizonyíthatja jobban, mint a referenciái között szereplő széles skála. Ez a szivárvány színeiben megmutatkozó sokszínűség fellelhető az ügynökség által megalkotott rendezvények típusaiban illetve az ügyfelek sokféleségében is. A Nexus Reklámügynökség a csapatépítő, protokoll és belső kommunikációs rendezvények szervezése mellett foglalkozik konferenciák, szabadtéri tömegrendezvények és roadshow-k lebonyolításával, továbbá vállalja termékbemutatók és házavatók megszervezését is.

A Nexus  Event divíziója nemcsak Magyarországon aktív, keretszerződött partnerei számára külföldi események teljes körű lebonyolítását is magas színvonalon vállalja. A Nexus ügyfélkörei közé tartozó cégek profiljai (a teljesség igénye nélkül): telekommunikáció, banki szolgáltatás, biztosítás, multimédiás eszközök, építőipari termékek, édességipar, szépségápolási termékek, gyógyászati segédeszközök, villamos energia, minőségi borok, balatoni szálláshely.

Az, hogy a Reklámügynökség különböző divízióival (Integra, Event, Analysis, Sales) minden területen helyt tud állni, annak köszönhető, hogy egy csapatként, harmonikus egységben dolgozik a mindennapokban. Tagjai szakképzettek, tapasztaltak és minden egyes feladatnál képesek a megújulásra. Célként minden megrendelés esetében a feladat legjobb megoldását tűzik ki maguk elé, az ügyfél teljes megelégedésével összhangban.

A Nexus Reklámügynökség számára a legfőbb elismerések közé tartoznak az ügyfeleik által írt köszönő, elismerő levelek, az ezek által érkező új megrendelések és a szakma elismeréseképpen kapott kreatív díjak.

Forrás: Nexus Reklámügynökség hírek