Tupperware edényekkel megjelenése

A történet 1946-ben kezdődött Amerikában, amikor Earl Tupper kifejlesztett egy különleges alapanyagot és ebből készült el az első úgynevezett Csodatál, amely teljesen csepp és légmentesen zárt.

[wp_ad_camp_1]

Immáron több mint 130 országban van jelen ez a termék és nagysikernek örvend a háziasszonyok körében. A Tupperwear vállalat munkavállalóinak a száma meghaladja az 1.500.000-et. A Tupperwear edények forgalmazása legfőképpen tanácsadók által történt, és ez a mai napig is így zajlik. 1960-ban kezdték el Európában forgalmazni, és mára szinte minden háziasszony ismeri a márkát. Régebben Tupperwear termék tanácsadónak lenni kiváltság volt, és a munkához egy elegáns dress code dukált. Kötelező eleme volt a szoknya, harisnya és a kesztyű, minden, amely a nőiesség legfőbb szimbóluma ként ismert. 1950-ben ez a vállalat volt az, amely felkínálta az első független munkalehetőséget a nők számára. Mellyel évről-évre éltek és kezdtek el dolgozni a termékkel.

Majd abban az időben létrejöttek, az úgynevezett partik, melyek még ma is megszervezésre kerülnek. Az egyik igazán nagy kampányfogás az ,,carrot calling” volt, melyet az ilyen partik megszervezése alkalmával alkalmazták. A carrot calling kampány alatt azt értették, hogy egy frissen tartó edénybe elhelyeztek egy sárgarépát és a következő parti megszervezésig (1 hónap múlva) leellenőrizték a répa állapotát, amely általában semmit sem változott. Egy gazán kiváló marketingfogás volt hiszen, aki kíváncsi volt, hogy mi történik vele az egy újabb partira látogatott el. Ma már számtalan terméket forgalmaznak, de mindmáig az egyik legnépszerűbb termékek közé sorolhatóak a frissen tartó dobozok, a kelesztőtál és a kompakt pékinas. A termékekre 30 év garanciát vállal, rendeltetésszerű használat mellet.