UNAS vagy ShopRenter webáruházak szinkronizálása a nagykereskedelmi partnerekkel

Folyamatosan szemmel tartani webáruháza készletét, egy webáruház esetében, nem egy egyszerű feladat sokunk számára. Ha számos online üzlete van egy vállalkozónak, akkor válik  meglehetősen bonyolult feladattá.

A webáruház üzemeltetésének legnehezebb része közé tartozik a nagykereskedés szinkronizáció amit, ha tökéletesen  üzemeltet  egy szakember, akkor nem okoz fejtörést a webshop tulajdonosnak. A különböző online boltok különböző megrendeléseket kapnak a számos vásárlás során és a leltárnak pontosnak és szinkronban kell maradnia az összes webáruház számára. A leltár naprakészen tartása fontos, mivel ez biztosítja az Ön által ismert tételek értékesítését, amelyek elérhetők. Tegyük fel, hogy egy adott termékből 5 darab van raktáron, és az online áruháza mind az 5 darabot kínálja. Ha a leltárkészlet nem szinkronizálódik azonnal, akkor egy vásárlást követően még mindig 5 darabot láthat készleten ebből a termékből, és az is előfordulhat, hogy eladhatja azt a terméket, amely valójában már elfogyott.

A nagykereskedés integráció a leltár információt is magában foglalja. Az egyik leggyorsabb és legegyszerűbb módja az adat letöltésének az API feed bekötés vagy az XML bekötés. A beszállító szinkronizáció számos előnnyel járhat: a beszállító összekötés előnyei többek között a Shoprenter vagy Unas webáruház szinkronizálása a termékekkel, de hatalmas energia és ráfordított idő megtakarítással is jár, ami költséghatékonnyá teszi a webáruházak működését. A kézi tömeges termékfeltöltés a mai világban már a múlté. A folyamatosan változó körülmények között az marad előnyben, aki rendszeresen tud friss és pontos adatokat elérhetővé tenni webáruháza termékoldalain. Fontolja meg, hogy az Ön webáruháza is automatizált legyen és az UNAS vagy ShopRenter webáruházának a szinkronizálását a nagykereskedelmi partnerekkel, mert óriási előnyé válhat a versenytársaival szemben és rengetek elégedett törzsvásárlóval lesz gazdagabb!